Πως να χτίσεις την επαγγελματική σου ιστοσελίδα

Πως να χτίσεις την επαγγελματική σου ιστοσελίδα σε 5 βήματα

Πως να χτίσεις την επαγγελματική σου ιστοσελίδα σε 5 βήματα

Εάν έχετε μια επιχείρηση και δεν διαθέτετε ακόμα μια ιστοσελίδα, θα πρέπει να εξετάσετε την κατασκευή μιας.

Ο δικτυακός τόπος της επιχείρησής σας μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περισσότερους πελάτες σε όλες τις πτυχές του κύκλου πελατών, όπως όταν ένας υποψήφιος πελάτης:

  • Κάνει μια ευρεία αναζήτηση στο διαδίκτυο για το τι είδους επιχειρήσεις μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση των προβλημάτων του... και σας ανακαλύπτει.
  • Θέλει να μάθει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με συγκεκριμένες επιχειρήσεις για να δει αν θα πρέπει να ζητήσει περισσότερες πληροφορίες.
  • Θέλει να ανακτήσει τα στοιχεία επικοινωνίας σας για να επικοινωνήσουν με εσάς, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε μέσω του τηλεφώνου.

Οι καταστάσεις για το πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τη δημιουργία μιας επιχειρηματικής ιστοσελίδας είναι ατελείωτες.

Αν αναρωτιέστε πώς να οικοδομήσετε μια επαγγελματική ιστοσελίδα, απλά να ξέρετε ότι δεν είναι τόσο δύσκολο όσο σκέφτεστε.

Πως να χτίσεις την επαγγελματική σου ιστοσελίδα

Αυτός ο οδηγός θα σας καθοδηγήσει σε ότι χρειάζεστε και στο πως να δημιουργήσετε την πρώτη επαγγελματική ιστοσελίδα σας.

Εδώ είναι τα 5 απλά βήματα για να ξεκινήσετε το δρόμο σας για τη δημιουργία μιας φανταστικής ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας.

1. Αποκτήστε ένα όνομα τομέα (domain name)

Όποιος έχει χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο, γνωρίζει ότι πρέπει να εισάγουμε μια διεύθυνση ενός διαδικτυακού τόπου για να ανοίξουμε μια ιστοσελίδα.

 

Ουσιαστικά, ένα όνομα τομέα (γνωστό ως domain name) είναι η διεύθυνση της ιστοσελίδας.

 

Ενώ είναι πολύ συνηθισμένο για τις επιχειρήσεις να έχουν ονόματα τομέα τα οποία είναι τα ίδια με τα εμπορικά τους ονόματα (όπως το studycare.gr), μπορείτε να επιλέξετε ένα όνομα τομέα για να συμπεριλάβετε οποιαδήποτε φράση κειμένου επιθυμείτε, εφόσον δεν την έχει κάποιος άλλος.

 

Για παράδειγμα, το όνομα τομέα για τον ιστότοπό μας θα μπορούσε να είναι www.websitebuilder.gr. Για τις επιχειρήσεις, είναι σημαντικό να σκεφτείτε πώς το όνομα τομέα  θα είναι συναφή με αυτό που κάνετε. Είναι η πρώτη επαφή που πολλοί άνθρωποι θα έχουν με τον ιστότοπό σας.

 

Υπάρχουν δύο δαπάνες που σχετίζονται με το να αποκτήσετε το δικό σας όνομα τομέα:

  1. Κόστος για να αγοράσετε ένα όνομα τομέα.
  2. Κόστος για την κατοχύρωση του ονόματος τομέα σας κάθε χρόνο ή κάθε δύο χρόνια (για τα ονομάτα τομέα με κατάληξη .gr)
Ένα όνομα τομέα κοστίζει συνήθως περίπου 10 έως 12 ευρώ το χρόνο.
 
Αν κάποιος ήδη κατέχει το όνομα τομέα που θέλετε, θα πρέπει να επιλέξετε ένα διαφορετικό όνομα τομέα ή να επικοινωνήσετε με τον κάτοχο για να το αγοράσετε.

2. Αποκτήστε μια προσαρμοσμένη επιχειρηματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Business e-mail address)

Για να κάνετε την επιχείρησή σας πιο επαγγελματική και σταθερή, θα χρειαστείτε μια προσαρμοσμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιχείρησή σας.

Πιθανώς δεν θέλετε οι μελλοντικοί πελάτες σας να βλέπουν ότι χρησιμοποιείτε μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Gmail όπως eleni@gmail.com.

 

Πιθανόν θα αντιληφθούν ότι η επιχείρησή σας δεν είναι τόσο καθιερωμένη. Ενώ αυτό είναι αρκετά κρίσιμο, είναι απλώς η ανθρώπινη φύση.

 

Η πιο συνηθισμένη μορφή επιχειρηματικών διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η χρήση του ονόματος τομέα (domain name) της επιχείρησής σας.

 

Για παράδειγμα, η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας είναι info@studycare.gr

 

 

Η λήψη μιας προσαρμοσμένης διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι αρκετά εύκολη, γρήγορη και φθηνή. Η σύστασή μας είναι να χρησιμοποιήσετε το G Suite που υποστηρίζεται από την Google.

3. Επιλέξτε έναν κατασκευαστή επαγγελματικών ιστοσελίδων (website builder)

Αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα κατά την κατασκευή της επαγγελματικής σας ιστοσελίδας.

 

Αυτό συμβαίνει επειδή αν επιλέξετε το σωστό λογισμικό κατασκευής ιστοσελίδων με βάση τις ανάγκες σας, η κατασκευή μιας επιχειρηματικής ιστοσελίδας μπορεί να είναι πολύ εύκολη.

 

Υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές ιστοσελίδων στο διαδίκτυο και όλοι έχουν τα δικά τους σύνολα πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων. 

 

Όταν επιλέγετε έναν κατασκευαστή ιστοσελίδων, θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι

Ποτέ μην επιλέγετε έναν κατασκευαστή ιστοσελίδων που είναι πολύ περίπλοκος και προσφέρει όλα τα είδη των δυνατοτήτων που δεν χρειάζεστε.

Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα είναι εξαιρετικά μόνο αν τα χρησιμοποιείτε πραγματικά. Θυμηθείτε, τα περισσότερα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός κατασκευαστή ιστοσελίδων μπορεί να είναι πιο περίπλοκα και δύσκολα από ότι μπορεί να είναι αυτά που χρησιμοποιούνται. Προσπαθήστε να κρατήσετε τα πράγματα απλά και θα κάνει τη ζωή σας λίγο πιο εύκολη. 

Τι χρειάζεται η επιχείρησή σας για να είναι χρήσιμη ; 

Τι είναι πιθανόν να είναι χρήσιμο στο μέλλον;

Κατά την επιλογή του σωστού κατασκευαστή ιστοσελίδων, φροντίστε να λάβετε υπόψη τα τεχνικά και σχεδιαστικά επίπεδα δεξιοτήτων σας και τα περίπλοκα χαρακτηριστικά που χρειάζεστε στην πραγματικότητα για την ιστοσελίδα σας.

Δεν υπάρχει τέλειο τέχνασμα για όλους. Μερικοί κατασκευαστές ιστοσελίδων για επιχειρήσεις θα λειτουργήσουν καλύτερα για μερικούς ανθρώπους.

Εδώ είναι οι συνιστώμενοι κατασκευαστές επιχειρηματικών ιστοσελίδων και ποιοι είναι οι ποιο κατάλληλοι για σας.

Κορυφαίοι κατασκευαστές ιστοσελίδων

  1. Wix
  2. Squarespace
  3. Weebly
  4. WordPress (using Bluehost)

4. Επιλέξτε πρότυπο (template) σχεδίασης ιστοσελίδας

Ένα πρότυπο (template) ιστοσελίδας είναι ένα προκατασκευασμένο σχέδιο ιστοσελίδας που μπορείτε να προσθέσετε στην ιστοσελίδα σας για να δημιουργήσετε αμέσως μια επαγγελματική ιστοσελίδα χωρίς να χρειάζεται να προσλάβετε έναν σχεδιαστή ιστοσελίδων.

 

Σκεφτείτε τα πρότυπα ως διαφορετικές παραλλαγές ή στυλ ρούχων για ιστοσελίδες.

 

Είναι ο πιο απλός, ανθεκτικός ως προς τον σχεδιασμό και οικονομικός τρόπος να έχετε μια καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα. Οι κατασκευαστές ιστοσελίδων προσπαθούν να παρέχουν πρότυπα που καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρηματικές κατηγορίες.

5. Ενσωματώστε το περιεχόμενο και τις πληροφορίες στην επαγγελματική σας ιστοσελίδα

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι επαγγελματική ιστοσελίδα είναι τελικά απλά ένα πλαίσιο για τα αγαθά και τις υπηρεσίες σας. Δεν τελειώνει μέχρι να το γεμίσετε με περιεχόμενο και πληροφορίες.

 

Το περιεχόμενο εξαρτάται από αυτό που κάνετε, αλλά υπάρχουν μερικά πράγματα που αξίζει να κάνετε ανεξάρτητα. Θα χρειαστείτε σελίδες όπως “Η εταιρία” (“About”) και “Επικοινωνία” (“Contact”), καθώς είναι οι τύποι που η Google θέλει να συμπληρώσει στα γραφήματα της επιχειρήσης. Πέρα από αυτό, υπάρχουν πράγματα όπως η αρχική σελίδα, οι αναρτήσεις ιστολογίου (blog) (αν επιλέξετε να ενσωματώσετε έναν στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας), εικόνες προϊόντων και περιγραφές.

 

Αυτό είναι το μέρος όπου θα περάσετε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου σας.

Συμπεράσματα

Η κατασκευή της πρώτης σας επαγγελματικής ιστοσελίδας ή η βελτίωση μιας υπάρχουσας δεν χρειάζεται να είναι υπερβολικά περίπλοκη.

 

Μπορείτε είτε να το προσεγγίσετε με έναν πολύ περίπλοκο τρόπο είτε να κρατήσετε τα πράγματα πιο απλά χρησιμοποιώντας τα σωστά εργαλεία με το σωστό σχέδιο.

 

Η επαγγελματικές ιστοσελίδες δεν χρειάζεται να είναι δαπανηρές ή χρονοβόρες για τη δημιουργία τους.

 

Μόλις ξέρετε τι να κάνετε και ποια εργαλεία για να χρησιμοποιήσετε, η κατασκευή μιας επαγγελματικής ιστοσελίδας μπορεί να είναι πολύ πιο εύκολη από ότι πιστεύετε.

 

Με έναν καλό κατασκευαστή ιστοσελίδων drag & drop, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν επαγγελματικό και λειτουργικό διαδικτυακό τόπο σε ημέρες ή εβδομάδες, διατηρώντας ταυτόχρονα την οικονομική σας δέσμευση υπό έλεγχο, αντί να δαπανηθούν μήνες και χιλιάδες ευρώ.

 

Όλα τα εργαλεία για τα οποία έχουμε μιλήσει σε αυτόν τον οδηγό σας προσφέρουν δωρεάν σχέδια ή δωρεάν δοκιμές. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσετε και να αποφασίσετε με πιο εργαλείο θα αναπτύξετε την ιστοσελίδα σας.